Community
Klushulp
SOS klusadvies
Even kort sparren over een kleine communitykwestie? Boek een call van 50 minuten!
Tijdens dit één-op-één-gesprek hoor ik waar je tegenaan loopt en geef ik je met mijn timmermansoog graag advies, tips of creatieve inspiratie bij jouw concrete community-vraagstuk. Zo kun je zelf weer verder.
Of boek extra voordelig een advies-strippenkaart:
🛠️ 5 keer advies met 5% korting
🛠️ 10 keer advies met 10% korting
fix je kleine klus
Heeft jouw interne community wat onderhoud nodig? Heerst er een oorverdovende stilte op jouw platform? Kortom: kun je een set creatieve posts gebruiken?
Met mijn community content ontvang je wekelijks twee kant-en-klare berichten die je op jouw (social) intranet kunt plaatsen.
Heb je liever een factuur i.p.v. directe betaling? Mail me en ik stuur je een factuur, handig voor je werkgever.
Let op: je ontvang dan niet automatisch direct de eerste e-mails, dit kan 2 werkdagen duren.
pak je grote klus op
Leer zelf alles over community’s tijdens deze training! Zo heb je alle tools om zelf volledig aan de slag te gaan.
In een middag komen alle onderwerpen aan bod. Van KPI’s bepalen tot het opzetten van een ambassadeurs-programma, en van het opzetten van een (re)launch tot het creëren van engagende content.
de klus uitbesteed
Van de platformselectie tot het launchplan, van het ambassadeursprogramma tot in-company community-trainingen en workshops: ik neem de community-klus graag uit handen.
De platforms waar ik ruime ervaring mee heb:
🛠️ Workplace from Meta
🛠️ Viadesk
🛠️ Slack
🛠️ Circle
🛠️ Pleio
🛠️ Embrace
🛠️ Discord
Wanneer je de complete bouw, onderhoud of renovatie wilt uitbesteden, stuur me dan een mail. Dan check ik meteen of mijn agenda nog niet is dichtgetimmerd.
Ik ben Renée, bouwjaar 1988 en met mijn laptop in mijn gereedschapskist inmiddels vijf freelance community-jaren op de teller.
Online interne community’s zijn de smerende olie in organisaties. Samenwerkingen gaan soepeler, interactieve communicatie makkelijker.
Ik heb bij de 14 (interne) community’s die ik heb gebouwd en onderhouden ervaren dat het enorm waardevol kan zijn en het veel kan opleveren. Voor zowel de organisatie als de leden van de community. Mits het met de juiste aanpak gebeurt.
Na een gedegen plan stroop ik mijn mouwen op voor een praktische, creatieve en energieke aanpak. Met een goede basis, sterke lancering, een vinger op de statistieken en betrokken community management ga ik aan de slag!
Ook hulp nodig bij jouw community? Begin met een volledige training, neem mijn community content af, boek een spreekuur of mail me voor al je andere vragen. Bellen mag natuurlijk ook: 0622718148.
A je to!