Shows

Communities

Niemand staat graag in een lege zaal. Wat maakt jouw fans enthousiast om te komen dansen?

In de communities die ik bouw en manage draait het om gemene delers. ‘Werken voor hetzelfde bedrijf’ bijvoorbeeld. Dan help ik je met je sociale intranet, jouw interne community. Denk maar aan Workplace by Facebook, waar ik veel verschillende (inter)nationale klanten al succesvol mee geholpen.
Maar ook leden of (potentiële) klanten kunnen een intrinsieke motivatie hebben om kennis of enthousiasme te delen in een offline of online community.

De kunst is om de community zó te managen, dat het voor iedereen een waardevolle plek is waar men graag komt. Ik help je bij het managen, of zorg voor workshops zodat jouw team ’t zelf onder de knie krijgt.

Content

Een goede songtekst pakt je. En zo is het ook met online teksten.
Natuurlijk zijn ze SEO-friendly, leesbaar en begrijpelijk. Maar ook triggerend, grappig, uniek of recht voor z’n raap en zonder bullshit. Zo tik ik ze graag, die nieuwsbrieven, posts, blogs of websiteteksten.

Events

Afgelopen jaren heb ik verschillende kleine klussen gedaan in communicatie en artist/press/guest-handling. In the eye of the storm heb ik het overzicht om alles zowel streng als met charme te managen.

Ook vind ik het heerlijk om andere events of projecten vloeiend te laten rocken. Zo ben ik als Hoofd PR & Communicatie Waterpop verantwoordelijk geweest voor alle uitingen vóór en communicatie tijdens het festival. Draaiboek in mijn kontzak,  portofoon aan mijn riem en let’s go.

En voor muziekliefhebbers organiseer ik sinds 2011 regelmatig popquizzen. Afgelopen jaren waren er elke editie ruim 20 ijverige teams van muziekliefhebbers gedreven om op nummer één te eindigen.
Een popquiz organiseren op locatie, of eentje compleet voor jou voorbereiden, van voorafgaande communicatie tot de presentatie met fragmenten, presentatiekaartjes en de hele organisatie daaromheen: I got this.